• Overschrijven

Overschrijven van of naar een andere club tijdens het seizoen kan alleen voor spelers die niet in de hoogste teams hebben gespeeld (A-categorie). Tijdens de zomerstop kan dat voor iedereen. De KNVB laat dat toe tot uiterlijk 15 juni. Dat geldt ook voor voetballers die nu ergens anders spelen en lid willen worden van FC Eindhoven AV.

Het overschrijven gaat volledig digitaal via de KNVB applicatie sportlink. Zowel de club waar je vandaan komt als de club waar je naar toe wilt moeten toestemming geven. Aan onze kant zorgt de (wedstrijd)secretaris voor de digitale afhandeling.

In geval van overschrijven naar een andere club geldt: eerst contributie en boetes betalen voordat je overschrijving kunt krijgen! Ook als je een trainingspak of -trui, of tas van de club hebt, moet je die altijd teruggeven voordat je naar een andere club kunt. Het voetbaltenue gaat via het team terug naar de club.

Kom je naar FC Eindhoven AV dan moet je bij het inschrijven meteen 15 euro inschrijfgeld betalen!

Vragen?  Mail naar start@fc-eindhovenav.nl