• TopSupport

topsupportlogo

TopSupport en FC Eindhoven AV werken samen aan goede sportzorg!

FC Eindhoven AV is een van de clubs waar medisch sportgezondheidscentrum Topsupport nauw mee samenwerkt op het gebied van preventie, diagnose en behandeling van sportblessures.

TopSupport is gevestigd op de Antoon Coolenlaan in Eindhoven.TopSupport biedt sporters snelle toegang bij sportblessures (binnen 24 uur!) en heeft alle sport (medische)professionals (sportartsen, orthopeden, fysiotherapeuten, inspanningsfysiologen, etc) en onderzoeksfaciliteiten (röntgen, echo en mri) onder één dak.

Tevens houdt TopSupport elke maandagavond een sportblessurespreekuur tussen 18.00 en 19.00 uur. Hier kun je zonder verwijzing en afspraak binnenlopen. Het team van sportfysiotherapeuten, sportartsen en orthopeden staat tijdens dit spreekuur klaar om een adequaat behandelplan op te stellen voor jouw blessures.

In september van dit jaar is  gestart met het testen van de damesselectie (hoofdklasse B) van FC Eindhoven AV. Zij werden gescreend op kracht, uithoudingsvermogen, snelheid en coördinatie. Doel van de testen is om aan het begin van het seizoen per speler de lichamelijke belasting in kaart te brengen. Op basis hiervan kunnen trainingsschema’s worden opgesteld en oefeningen worden meegenomen ter preventie van blessures. De testen worden nu - gedurende het seizoen ?? enkele malen herhaald om de fysieke fitheid te monitoren.

Wat biedt TopSupport de spelers van FC Eindhoven AV

• Snelle toegang tot professionele medische zorg. Helaas ontstaan er regelmatig blessures op het voetbalveld. TopSupport heeft door de jaren heen veel expertise opgebouwd in het behandelen van voetbalblessures. Een snelle diagnose is essentieel voor een optimaal herstel. Bij TopSupport kunnen geblesseerde sporters meestal binnen 24 uur terecht bij fysiotherapeut of sportarts.

• Uiteraard kun je ook zonder verwijzing terecht op het speciale sportblessurespreekuur op maandagavond tussen 18.00 en 19.00 uur.

• Diverse soorten (sport)medische keuringen. Voor sporters is het van belang om zich regelmatig te laten keuren om zodoende verantwoord om te gaan met hun lichaam en de kans op blessures te verkleinen. Uiteraard koppelen wij aan de uitslag van de keuringen een advies op maat.

• Guus Gilsing en Marlies Reinders kunnen op verzoek worden ingeschakeld om op specifieke punten te begeleiden.

• Clubvoordeel op maat. Afhankelijk van de vraag en interesse stellen wij een voordelig pakket samen voor een team of een aantal leden hiervan, bestaande uit testen, keuringen, voorlichting, voedingsadviezen, e.d.
      Neem hiervoor contact op met TopSupport via topsupport@st-anna.nl of 040 - 286 41 44.

• Persoonlijke aandacht en een duidelijk aanspreekpunt bij TopSupport voor alle leden, inclusief de jeugd. Voor FC Eindhoven is dit Guus Gilsing of Marlies Reinders.

TopSupport is onderdeel van de St. Anna Zorggroep, waaronder ook het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop valt.

Meer informatie over TopSupport vind je hier op onze website