• Nieuwe leden

ATTENTIE: Speel je al bij een club en wil je overschrijven naar FC Eindhoven AV? Kijk dan op de speciale pagina Overschrijven

Nieuwe leden zijn uiteraard altijd van harte welkom. In de maanden mei-augustus is aanmelden meestal geen probleem. Voor het nieuwe seizoen wordt dan bij de indeling van teams rekening gehouden met nieuwe leden. Bij de jeugd is het per categorie verschillend of er plaats is, informeer dus altijd vooraf.

Aanmelden tijdens het seizoen kan, maar dan is plaatsing bij een team niet zeker. Dat hangt af van het aantal teams en aantallen spelers. Om geplaatst te kunnen worden in een team moet er eerst ingeschreven worden als lid (info hieronder). Na inschrijving volgt plaatsing in een team, mits daar plaats is (inschrijving is dus een voorwaarde, maar nog geen garantie voor plaatsing). Specifiek voor JO-8 geldt dat wanneer er geen plaats is, ze vaak wel tijdelijk bij de mini's kunnen meetrainen. Zie ook informatie voor nieuwe mini's en teams > Trainingen mini's.

Meer informatie/aanmelden:
    info@fc-eindhovenav.nl / start@fc-eindhovenav.nl

Een inschrijving wordt pas uitgevoerd als er vooraf of ter plekke 15 euro inschrijfgeld betaald is.

Inschrijfgeld kan overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL65 INGB 0003602400 t.n.v. FC Eindhoven AV, Eindhoven.

Vermeld daarbij inschrijfgeld naam (geboortedatum).

Door het jaar heen zijn functionarissen op zaterdagen en zondagen meestal aanwezig om inschrijvingen af te ronden. Het verdient aanbeveling om vooraf een afspraak te maken.

Contributie

Alle info over contributie vind je hier

Kleding

Nieuwe spelers krijgen clubkleding van FC Eindhoven AV in bruikleen. Als je je als lid afmeldt, gaat het tenue via het team terug naar de club. Verschillende teams hebben sponsorkleding. Meer informatie: zie de pagina over clubkleding